Ori and the blind forest får nu en definitive version til platformene Xbox one og PC, fra og med den 11. marts.

Allerførst, hvis du ikke har hørt om Ori and the blind forest, er det et indie single-player platformer eventyr spil, udviklet af Moon Studios og udgivet, den 11 marts 2015, af Microsoft Studios. Rost af anmeldere og spillere, vinder af utallige priser og placeret som det ’Syvende bedste spil generelt i 2015’ af Gamestop, som gjorde det til det højest rangeret Xbox One spil i 2015. Hvis du ikke har hørt om spillet før, kan jeg give min personlige anbefaling, at du tjekker det ud: Mere info om spillet?

”Det er en fantastisk historie sekvens igennem Black Root Burrows, hvor du opdager fortiden af Naru, moder karakteren” – Siger producenten Mark Coates.

Den definitive version kommer med en ”betragtelig” stor ny verden at spille i, kaldet Black Root Burrows. Spillet tilføjer også en ny mekanik,- Dash, og et nyt angreb, Light Burst, som bliver beskrevet som; ”mere eller mindre en granat”. De nye manøvre bliver snoet sammen med det originale mekanik design. En ny ’let’ sværhedsgrad bliver tilføjet og en udvidet teater funktion, som fletter spillets cut-scener og filmiske øjeblikke sammen. Den udvidede teater funktion vil også vise tidligt koncept materiale og noget andet rigtigt sejt indhold, nævner Mark Coates

Mark Coates fortæller videre om; hvordan du vil udforske moderens rødder, hvor hun kom fra og lære en smule mere om hende som karakter og hvorfor hun måske er nødsaget til at gøre nogle af de ting hun gør senere i spillet. Det hele er sammenvævet med den allerede eksisterende historie.

Glæder du dig også til mere Ori and the blind forest? Eller er jeg ensom her på ’hype’ marken? Del din mening i kommentarerne.

About The Author

Mikkel Skipper

Hejsa, jeg er 20 år og nuværende student på ZBC Game design. Jeg studere til at blive game designer og håber på at give jer massere af spil i fremtiden i vil nyde. Derudover er jeg stræbende forfatter. Jeg interessere mig for de fleste slags spil og varier imellem mange spil arter. Jeg har aldrig været fan af at vælge yndlingspil, da jeg har så mange spil jeg elsker og har nydt at opleve. Skulle jeg vælge dog, vil Bioshock trilogien altid holde et specielt plads i mit hjerte.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.