Medal of Honor Warfighter

Vi har kigget nærmere på Medal of Honor Warfighter for at kunne give et bedre indblik i spillet

Medal of Honor Warfighter er udviklet af Danger Close Gaming og udgivet af Electronic Arts. Warfighter er et first person shooter hvor du kæmper dig i gennem baner i de forskellige lande i single player mode. I multi-player mode kæmper du mod andre spiller der har samme mission som dig at slå det andret hold ihjel eller at sprænge bomben eller at holde en base til timeren løber ud.

Gameplay

Selve gameplayed er super fedt der er rigtig god grafik i selve spillet og effeckterne er rigtig flotte. Man kan rigtig leve sig ind i spillede har du først er igang.

Styring

På pc styre du med W,S,A,D og kigger rundt med musen alle våben ligger på 1-9
Så det er en meget simpel styring

Plot

Spillet starter på en lukkede havn i Karachi, Pakistan. Tom” Preacher” Walker og Voodoo er blevet hyret af DEVGRU til at saboter en våben sælger fra det sorte marked, der har forbindelse til en Al,Qaeda ligende orgination. De starter med at plante en bombe på en lastbil som køre ind på havnen mens lastbilen starter og køre væk skyder voodoo vagten med en lyddæmpet pistol og sprænger kort efter bomben på lastbilen som starter en kædereaktion af eksplotioner som sænker skibet og ødelægger havnen, Preacher og voodoo kæmper sig derefter igennem nogle modstander for at nå væk fra havnen de løber gennem ild og op på nogle kontainer hvor de bliver beskudt af en helicopter voodoo samler en bazoka op og prøver at skyde den ned for at kunne kommer vider i live her efter møder de Dusty, som er fra U.S. Army Delta Force ( ham møder man også i de andre MoH spil.) han er deres overordnet som forklare dem hvordan det er gået med missionen og brifer dem om den næste mission.

Toturial

Efter første mission kommer du igennem en hurtig toturial hvor du bruger en ak her starter du i en modstands base hvor du skal testes om de kan bruge dig du kommer ind i det første rum hvor du bliver bedt om at skyde et mål på tæt afstand uden at sigte bagefter skal du sigte med scope og skyde 3 mål der efter skal du bruge en granat og vælte 3 mål når du er færdig med det lære du at du kan få ammo fra dine venlige (team mates ) ved at trykke på E her fra komme du ind i en løbe bane hvor der kommer mål op som du skal skyde men der er også civile du ikke må skyde det forstiller et fly som du er ved at over tage du kommer stille fram og skal ind i styre rummet på flyet her skal du igennem en dør der er nogle forskellige valg muligheder du kan bruge men de skal låses op først så lige nu kan du kun sparke døren op når det sker bliver der kastet en flash bombe ind og du kommer gennem døren i slow motion og skal skyde 2 mål når du er færdig der er toturialen færdig.

Grafik
Gameplay
Effekter